پاک کننده زردی سنگ مزار

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که از گذشته در مورد سنگ قبر وجود داشت، استحکام و عدم تغییر رنگ آن بوده است. انواع سنگ قبر، ویژگی‌های متفاوتی هم دارند و برای ماندگاری بیشتر باید جنسی را انتخاب کرد که با محیط و خصوصاً شرایط آب و هوایی سازگار باشد.

انواع سنگ های مزار

سنگ قبر مرمر

این سنگ از گذشته‌های دور تا به کنون یکی از پراستفاده‌ترین‌ها از انواع سنگ قبر بوده است. سنگ قبر مرمر یکی از مقاوم‌ترین سنگ‌ها در برابر سرما و گرما است. براق بودن این سنگ یکی از نشانه‌های مقاومت بالا در آن است. رنگ‌های پرطرفدار سنگ قبر مرمر سبز، کرم و سفید است. همچنین شاید جالب باشد که بدانید این سنگ به رنگ صورتی نیز در بازار موجود است.

سنگ قبر گرانیت

رنگ‌بندی‌هایی که برای سنگ گرانیت وجود دارد به‌این‌ترتیب است:  سنگ قبر گرانیت مشکی، قرمز و قهوه‌ای، گرانیت طوسی اما سنگ گرانیت دسته‌بندی‌های متفاوتی ازنظر جنس دارد که هرکدام از آن‌ها مقاومت بالایی دارند.

پاک کننده زردی سنگ

چندین دلیل برای زرد شدن سنگ وجود دارد. ممکن است کثیفی و چرک، جذب سنگ شده و منجر به ایجاد زردی شود. بعضی سنگ ها به مرور زمان آهن درونشان زنگ می زند و سنگ زرد می شود. این مسائل به خصوص در سنگ های سفید، مشکل آفرین هستند. در بعضی موارد آلودگی یا واکس ها باعث زردی شده اند.

اگر لکه و زردی از روی سطوح پاک نشود ظاهر زیبا جلوه سنگ را از نما و سطوح سنگی می گیرند بنابراین بهتر است پاک کننده لکه و زردی سنگ را تهیه کرد.

پاک کننده زردی و لکه سنگ مارامو  با نحوه کارکرد آسان و در صرف زمانی محدود تمامی لکه هارا پاک می کند.

مزایا پاک کننده زردی سنگ مزار

  • کاربرد آسان
  • به بافت سنگ آسیب نمی رساند
  • رنگ سنگ را تغییر نمی دهد
  • به ساب سنگ آسیب نمی رساند
  • مقرون به صرفه
  • سازگار با محیط زیست
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *